BMW iX parkeret foran Kolding Hus

BMW iX

BMW iX. 326-619 hk. Rækkevidde 412-599 km. Forbrug 20,1-21,9 kWh/100 km. CO2-udledning 0 g/km. Opladningstid 0-100% ved 11 kW: 7,5-11 timer. Opladningstid 10-80% ved 150-200 kW: 31-39 min. Forbrug og rækkevidde kan påvirkes af bl.a. kørestil, terræn og vejr. Bilen er vist med ekstraudstyr.

 

Banebrydende pioner

Den nye BMW iX indvarsler en helt ny tidsalder for fuld elektrisk køreglæde. Modellen er den første i rækken af fremtidens BMW modeller, hvor både køreglæde og luksus er i højsæde.

Design, interiør og udstyr

BMW iX er designet med konsekvent brug af både natur- og genbrugsmaterialer. Udvendigt har modellen fået markante, selvsikre og udtryksfulde linjer, og BMW iX fremstår præcis som den pioner den er: Klar til at levere den bedste elektriske køreoplevelse på markedet. Også indvendigt er der helt nye takter fra BMW, og du vil opleve et stringent, rent og teknologisk super intelligent interiør, der til fulde matcher modellens ydre.

Ydelse og rækkevidde

Ydelse og rækkevidde

Forbered dig på at blive imponeret. BMW iX xDrive40s elektriske motorer på for- og bagaksel leverer en samlet ydelse på over 370 kW / 500 hk, og det betyder at du når fra 0-100 km/t på 6,0 sekunder, og i BMW iX xDrive50 tager det under 5,0 sekunder. BMW iX xDrive40 er udstyret med mere end 300 hk og en rækkevidde på over 400 kilometer. BMW iX xDrive50 får mere end 500 hk og over 600 km rækkevidde. Ladetiden for begge modeller, ved maksimal ladekapacitet, er under 40 minutter, og du kan få 90 kilometer i tanken på bare 10 minutter.

 

Størrelse og plads

Størrelse og plads

Med en fri frihøjde på knap to meter, er modellen omkring lige så lang og bred som en BMW X5, så høj som en BMW X6 og ruller på samme hjuldimensioner som en BMW X7 (21 eller 22"). Med en akselafstand på 3.000 mm, er dimensionerne i kabinen omtrent de samme som i BMW X5, men med mere plads til ben, hoved og skuldre. Bagagerummet er cirka 500 liter, så der er plads til det hele. Og så er der godt nyt til dig med trailer, modsat de fleste andre elbiler, må du nemlig spænde 2.500 kg på anhængertrækket, og får også muligheden for at montere en tagboks.

Bagenden af kørende BMW iX